پنل اس ام اس مخابرات ، پیشرفته ترین سیستم اس ام اس در ایران

پنل اس ام اس مخابرات ، پیشرفته ترین سیستم اس ام اس در ایران

داشتن یک پنل اس ام اس در این روز ها که حسابی فروش و تبلیغات رقابتی شده است واقعا نیاز است
سامانه پیامک مخابرات تنها نماینده رسمی و طرف قرارداد اپراتور ها و مخابرات در کشور می باشد
شما با خرید یک پنل از ما می توانید امکانات بی شماری را با یک خرید در اختیار داشته باشید
تیم ما با داشتن پرسنلی مجرب و پشتیبانی ۲۴ ساعته تمامی سوالات شما را در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو می باشد

یکی از مزیت های خرید پنل اس ام اس از مخابرات این است که شما به راحتی می توانید با در دست داشتن موبایل و یا تبلت از هر جایی که هستید
پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید. شما می توانید حتی به کسانی که شماره های تبلیغاتی را بسته اند و یا به اصطلاح بلاک کرده اند و در لیست سیاه گوشی خود قرار داده اند
نیز پیامک ارسال نمایید با داشتن یک پنل اس ام اس شما می توانید به راحتی و بدون دردسر و گرفتن یک واسطه در این کار خودتان به تنهایی پیامک های تان را ارسال نمایید

نیازی نیست تا شما یک درصدی از هزینه را به شرکت های واسط که این کار را انجام می دهند بدهید
شما با خرید یک پنل پیامک از سایت مخابرات می توانید خودتان با هزینه ای بسیار کمتر و مقرون به صرفه پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید

یکی از مزیت های داشتن یک پنل اس ام اس شخصی این است که شما می توانید برای مشتریان خود به مناسبت های مختلف در هر زمانی که دوست دارید پیامک ارسال نمایید
در نظر داشته باشید که با خرید بهترین پنل اس ام اس از ما یک شماره خط اختصاصی به شما هدیه داده خواهد شد

اگر بخواهیم از امکانات دیگر این پنل اس ام اس بنویسیم می توانیم به بانک شماره بی نظیر آن اشاره داشته باشیم
در این بانک شماره موبایل می توانید به صورت تفکیک جنسیتی به مخاطبین خاص پیام دهید
هم چنین تفکیک شهر , تفکیک منطقه , تفکیک سن و ... همه را میتوانید روی پیامک های ارسالی خود تنظیم نمایید

مخابرات دات نت سال هاست که در این زمینه فعالیت دارد و مفتخر است که شرکت های بزرگ این تیم را بعنوان بهترین سامانه اس ام اس انتخاب نموده اند
و این بزرگ ترین حرف ما برای تبلیغات ما می باشد
شما عزیزان نیز می توانید در صورت تمایل به دریافت پنل پیامک با ما در ارتباط باشید
اگر هرگونه سوالی در این زمینه دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید
کارشناسان سایت مخابرات به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

تأثیر اسلام بر بانكداری غربی

جالب توجه است كه الگوهای غربی سرمایه‌گذاری‌های تجاری مبتنی بر وام به نوعی با ایده‌آل‌های معرفی شده در قرآن همخوانی دارد. سرمایه‌گذاری تجاری غرب تا یكصد سال پیش با كمترین انعطاف‌پذیری ممكن تنها به عنوان وسیله‌‌ای برای راه‌اندازی شركت و توسعه اقتصادی شناخته می‌شد. در واقع، صنعت سرمایه‌گذاری تجاری وام – محور غربی بیش از یك هزار سال زمان برای هماهنگ شدن الگوهایی نیاز داشت كه در سرمایه‌گذاری اسلامی مبتنی بر قرآن انجام می‌شده است.

در حالی كه قوانین سرمایه‌گذاری و وام دهی در سراسر اروپا نشان از تغییری تاریخی دارد (از روش لیبرال هلند و لهستان 300 سال گذشته گرفته تا سخت‌گیری قوانین انگلستان) فكر تشكیل موسسه‌ای كه به عنوان شركتی قانونی و براساس اصولش شناخته شود امری بسیار بدیع است، حال آنكه این فكر برای قرن‌ها در اسلام وجود داشته است.

تحول شركت‌های مدرن

، یك واحد قانونی و غیرشخصی كه می‌تواند پول قرض كند، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و پاسخگوی عملكردش باشد مسئول بسیاری از موفقیت‌های اقتصادی در جهان است. شاهد این ادعا را می‌توان در موفقیت‌های اولیه گروه‌هایی در انگلستان دید كه منابعی برای ارائه خدمات بیمه محدود در برابر زیان وارد به محموله‌های تجاری در دریاهای آزاد و دیگر خطرات جمع‌آوری می‌كردند. سازمان‌های اروپایی همچنین سامانه مشابهی برای بیمه و وام‌های سرمایه لازم در جهت حمایت دو جانبه از طرف‌ها بكار گرفتند. هر چند تمام این نمونه‌ها از ساختار تعاونی معین تشكیل شده‌اند، آنچه لازم می‌نمود همانا همكاری واقعی با مسئولیت محدود برای كارمندان و اصول آنها بود كه بدین ترتیب جدا سازی قانونی اعمال سرمایه‌گذار، اشخاص و كارمندان از اعمال خود شركت را داشته باشد.

مسئولیت محدود یعنی شركت، مستقل از سهامداران و مسئولانش است به نوعی كه اشخاص حقیقی شركت شخصاً مسئول بدهی‌ها و اشتباهات شركت از جمله بدهی‌های آینده آن نباشند. منفعت این ساختار، توانمند كردن اقتصاد برای جبران ركود و آغاز كردن بازسازی روند استخدام و بنیان تجاری است. اقتصاد با داشتن وام‌های ساده كم بهره پرداختنی متحمل بدهی‌های سوخت شده‌ای است كه از ركودهای گذشته حاصل شده و نمی‌تواند از آن رهایی یابد؛ بنابراین روند بازیافت آنها كاهش یافته و افق موفقیت شركت كمتر می‌شود و پذیرش مسئولیت محدود ناگزیر می‌نماید.

برای نمونه، شرایط ایالات متحده آمریكا را پس از ركود اقتصادی (1940 – 1929) تصور كنید، جایی كه شركت‌ها مجازند اعلام ورشكستگی كرده و یا بدهی‌های خود راپذیرفته و برای آن برنامه‌ریزی دوباره كنند. این شرایط را با وضعیت كشورهای جهان سوم امروز مقایسه كنید كه به دلیل بدهی سنگین به سرمایه‌داران جهان صنعتی غرب قادر نیستند نقدینگی لازم را برای فاینانس رشد لازم و شركت‌های تولید كننده شغل تهیه كنند. البته داشتن اصول مالی مناسب برای موفقیت‌های بلند مدت هر شركتی لازم است؛ اما زمانی كه كشورهای در حال توسعه پیشنهاد مشابهی را برای تعدیل بدهی‌هایشان دریافت می‌كنند، زیان را جایگزین موفقیت و ركود را به جای رشد بر می‌گزینند.

آموزه‌های اقتصادی قرآن

به نظر مفهوم شركتی با مسئولیت محدود (شركت مدرن) ریشه در آموزه‌های اقتصادی قرآن دارد. پایه‌ این پافشاری آن است كه آموزه‌های قرآنی حامی تولید، تعاون، راه‌اندازی شركت و تقسیم هزینه‌ها بوده است در حالی كه از ربا و بدهی شخصی برهذر می‌‌دارد.
آیا مستندی از قوانین تجاری در قرآن می‌بینیم؟ خیر، اما قرآن بر توجه مجدانه و با پشتكار به قراردادهای تجاری تأكید فراوان می‌كند و حضور شاهدان، تشویق قراردادهایی كه در تمام نكات ریز توافق داشته باشد و پرهیز از وام‌های ربا برای تقویت تجارت را لازم می‌شمارد. قرآن حتی قوانین ویژه‌ای درباره تجارت در زمان حج و دیگر ایام دینی، با دوستان و آنهایی دارد كه با دولت اسلام در ستیزند، همه آنها در قالب بحث جداگانه‌ای از دیگر قوانین و احكام مربوط به موقعیت شخصی و اعمال است.

تصور می‌شود تعداد آموزه‌های قرآنی متمركز بر هدایت صحیح امور تجاری در شریعت اسلام بی‌نظیر است. این امر باعث سادگی امور شده و برای نخستین بار بر اهمیت شركت‌های تجاری صحه می‌گذارد و تجارت را مورد تأیید خداوند دانسته و ثروت بدست آمده از این طریق را حلال می‌خواند. قرآن با اشاره به تجارت بین حكومت‌ها در زمان صلح و جنگ به ارائه پایه‌ای برای قوانین تجارت بین‌الملل می‌پردازد.

ثابت شده است طی جنگ‌های صلیبی كه بیش از دو قرن به طول انجامید، تعداد قابل توجهی از آموزه‌های اسلامی، سنت‌ها و قوانین اجتماعی آن چه به شكل رسمی یا اتفاقی، كامل و یا بخشی از آن وارد اروپا شد. من معتقدم كه می‌توان درباره ادعای تأثیر این موارد اكتسابی بر رنسانس اروپا بحث و بررسی كرد. جستجوی رد پای اولیه شركت‌های مدرن امروزی در اروپا و آمریكا تعجب برانگیز نیست و هرگز از میزان وابستگی آن به قرآن و آموزه‌های تجاری اسلام نمی‌كاهد.

تحقیقات آینده ممكن است ثابت كند كه شركت‌هایی با مسئولیت محدود درصدر اسلام وجود داشته است كه مشابه شركت‌های با مسئولیت محدود امروزی عمل می‌كردند.
باری، می‌توانیم استدلال كنیم كه هیچ شكی درباره شباهت‌های آموزه‌های قرآن و پایه‌های قوانین تجاری مدرن در این زمینه وجود ندارد.

منبع: سایت بانک صادرات

آیا وظیفه ی بانك در اقتصاد غرب با وظیفه ی بانكداری اسلامی قابل اجراست؟

 وظیفه ى مهم بانك در اقتصاد غرب، جذب نقدینگى و اعطاى تسهیلات و تخصیص آن است. از این جهت، بین بانك دارى ربوى و غیر ربوى فرقى نیست. بانك دارى بدون ربا نیز باید این وظیفه را به خوبى انجام دهد كه در این صورت یكى از عوامل توسعه ى اقتصادى، وجود بانك است; چون پول هاىخردِ غیر قابل استفاده را از میان مردم جمع كرده، به كارفرمایان سرمایه دار مى دهد تا با استفاده از آنها فعالیت هاى اقتصادى خود را انجام دهند; بنابراین در اقتصاد امروز اصل وجود بانك ضرورى است. ماهیت بانك دارى ربوى، گرفتن و دادن وام با نرخ بهره است; یعنى بانك در سیستم ربوى با گرفتن پس انداز و سپرده از مردم به آنها بهره مى پردازد و به متقاضیان پول، پول مورد نیازشان را مى دهد و از آن با نرخ بالاترى بهره مى گیرد. از مابه التفاوت نرخ كه به سپرده گذاران مى دهد و از متقاضیان مى گیرد، هزینه ها و امكانات گسترش خود را تأمین مى كند. مردم با اعتماد به بانك هم پولشان را حفظ مى كنند و هم بهره ى آن را مى گیرند و در مقابل، بانك نیز به كسانى اعتماد مى كند كه بتوانند اصل و فرع پول را به بانك برگردانند، در حالى كه ساز و كار یا ماهیت بانك دارى بدون ربا، به كلى با این ساز و كار متفاوت است; و لذا تفاوت آنها صورى نیست، بلكه ماهوى است.

بانك دارى اسلامى، با مشاركت سپرده گذاران، در فعالیت هایى كه توسط بانك، تأمین مالى مى شود شركت مى كند; یعنى سپرده گذاران، در فعالیت هاى اقتصادى شریك مى شوند تا كارفرمایان اقتصادى، با گرفتن تسهیلات از بانك، آن فعالیت هاى اقتصادى را سامان دهند.

 

 

 

در این جاسپرده گذاران بانك، دغدغه ى خاطر دارند كه بانك چگونه این وجوه را مورد بهره بردارى قرار مى دهد. بانك نیز دغدغه ى خاطر دارد كه استفاده كننده از تسهیلات در چه زمینه هایى این پول را به كار مى گیرد كه سود بیش ترى به بانك بدهد.

در بانك دارى بدون ربا، بانك موظف است به عنوان وكیل سپرده گذاران، وجوه آنها را در زمینه هایى سرمایه گذارى كند كه سودآورى
بیش ترى دارد; لكن سود مشخص و از پیش قطعى شده اى براى این وجوه در نظر گرفته نمى شود; بنابراین، بانك دارى اسلامى، بانك دارى مشاركتى است; و بانك دارى ربوى، بانك دارى بدون مشاركت. این مشاركت در صورتى صحیح است كه مشاركت در سود و زیان باشد; یعنى سپرده گذاران هم چنان كه انتظار سود دارند، احتمال زیان را هم بدهند; گرچه وقتى وجوه بسیار متفرق و گسترده ى افراد به بانك رسید و بانك این وجوه را به بنگاه ها، شركت ها و اشخاص حقیقى و حقوقى فراوان داد، ضریب احتمال ریسك كاهش پیدا مى كند، بلكه احتمال زیان، صفر مى شود; زیرا همواره همه ى سرمایه گذارها زیان نمى كنند، و اگر بخشى از آنها ضرر كنند، بخش دیگر با سود خود این ضرر را جبران مى كنند; بنابراین، سپرده گذاران همواره سودكرده و بانك همواره از حق وكالت خود استفاده مى كند و در صدى را به عنوان حق وكالت از سود حاصله اخذ مى كند و لذا زیان نخواهد دید.

منبع: كتاب دین و اقتصاد

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب

امروزه تشک خواب یکی از مهمترین عوامل موثر در آسایش و راحتی مردم در نقاط مختلف جهان است.

شرکت های بزرگ با تجهیزات به روز در این امر به رقابت و تولید محصولات مختلف پرداخته اند

شرکت تشک رویال معتبر ترین مارک تشک در کشور ایران در نخستین جایگاه این صنعت در کشور همواره محصولات باکیفیت را با کمک مهندسین عالی رتبه ایرانی و تکنولوژی روز دنیا تولید و عرضه می نماید

بهترین مارک تشک در کشور و حتی در منطقه آسیا برند رویال می باشد

محصولات متنوع همچون تشک طبی – تشک طبی فنری – باکس و تجهیزات هتلی و خوابگاهی و کالای خواب از دستاورد های شرکت تشک رویال اصل می باشد.

 

آشنایی با محصولات شرکت تشک رویال

تشک طبی رویال

 

تشک طبی رویال  مدل الترا (رویال4) از ساختاری 100% طبی  توليد شده است.

اين محصول  از نوعی فوم تزریقی سرد تولید میشود که دارای دانسیته بالا بوده و طول عمر زیادی دارد

از این نوع فوم در ساخت صندلی ماشین های لوکس استفاده میشود
این محصول داری تحمل وزن بالا می باشد و بسیار مناسب افراد دارای مشکلات حاد در ناحیه کمر و ستون فقرات میباشد  دیسک کمر و گودی کمر و مشکلات حاد ارتوپدی مي باشد
مواد مصرفی الياف های مدل الترا مطابق استاندارد های جهانی می باشد و ما بهداشت محیط خواب شما مشتریان ارجمند را تظمین میکنیم برای خرید این محصول میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید

 

تشک طبی فنری رویال

 

محصولات طبی فنری رویال در مدل های پاکت اسپرینگ رویال 1 ( تشک فنر منفصل ) تشک طبی فنری رویال 2 و تشک طبی فنری رویال 3 و تشک طبی فنری رویال 5 در سراسر کشور قابل تهیه می باشد

در زمان خرید دقت نمایید محصول اصلی را با توجه به شرایط فیزیکی بدن و سن و وزن خود خریداری نمایید

اطلاعت بیشتر در مورد این محصولات را از سایت تشک رویال به لینک زیر بدست آورید

 

 

با توجه به سوء استفاده عده ای سود جو و متقلب از برند تشک رویال دقت کنید محصولات تشک رویال اصل را فقط از نمایندگیهای معتبر و یا از طریق سایت های اصلی شرکت به شرح داده شده در این مطلب خریداری نمایید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام بوفالو

– شما هم در اینستاگرام عضو هستید؟ به احتمال زیاد بله. صد در صد پیچ رسمی برندها، کارخانه ها، وبسایت ها، مشاهیر و … را دیده اید که تبلیغات زیادی دارند و هر روز لایک و فالوور زیادی کسب می کنند که سبب دیده شدن و شناخته شدن بیشتر آن ها می شود. ده ها روش در این چند سال جهت افزایش فالوور آمدند اما یا بسیار گران بودن یا کاربردی و مناسب نبوده اند. خیلی پیج ها دیده ایم با فالوور بالا و لایک پایین به دلیل اتلاف پول مشتریان بر روی خرید فالوور های غیر فعال و یا حتی فیک اما حال همه چیز فرق کرده است. تصور کنید پیج شما ده ها هزار و یا حتی صدها هزار فالوور دقیقاً مرتبط با شما داشته باشد. فالووری از شهر شما، محله شما حتی از بلوار سره کوچه شما! بله در این حد هدفمند فالوور کسب کردند امکانپذیر شده است. شما قادر به جذب فالوور اینستاگرام از هر محله یا شهری در ایران و حتی خارج از ایران می باشید اما کار به اینجا ختم نمی شود. تصور کنید علاوه بر اینکه کاربران هم محل شما باشند هم فکر و مرتبط با شما نیز باشند و یا همکار و فعال در حوزه های مورد نظر شما باشند! این نیز یکی از ویژگی هایی است که ربات افزایش فالوور اینستاگرام بوفالو برای شما ایجاد کرده است. با بوفالو قادر به جذب فالوور از هر موضوع و مکانی هستید کاملاً هدفمند و کاربردی محصولاتتان ، خدمات و مطالبتان را به افرادی که ” به آن نیاز دارند ” نشان دهید. بدون نیاز به علم و تخصصی و با ۳ روز تست کاملاً رایگان. فقط عضو شوید، شهر/محله/منطقه و در کل مکان های مورد نظر خود را وارد نمایید و موضوعات و هشتگ های مرتبط که علاقه دارید از آن ها فالوور جذب کنید نیز وارد کنید سپس فعالیت پیج شما کاملاً اتوماتیک شروع خواهد شد! چقدر طول می کشد شروع کنیم؟ ۵ دقیقه نهایتاً و چقدر قادر به استفاده از سیستم هستم؟ با دریافت پکیج این سیستم تا حتی ۱ سال برای شما کار خواهد کرد.

 

 

 در زیر برخی از امکانات ربات بوفالو برای شما عزیزان ذکر شده است:

 

  •  افزایش فالوور اینستاگرام بصورت نامحدود
  • افزایش لایک نامحدود
  • افزایش کامنت نامحدود
  • افزایش بازدید ویدیوها نامحدود
  • افزایش بازدید استوری نامحدود
  • افزایش بازدیدکنندگان لایو نامحدود
  • ارسال پست خودکار در اینستاگرام (اتوماتیک) و تعدادبالا از هر پیج / هشتگ / مکانی
  • ارسال پست زماندار در اینستاگرام ( برای ارسال پست در آینده و مدیریت مطالب )
  • ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام خودکار / اتوماتیک
  • ارسال دایرکت به کاربران هدف با زمان بندی مدنظر شما
  • دانلود از اینستاگرام ( اینستاگرام دانلود )
  • قابلیت اتصال پروکسی و استفاده از سرورهای مختلف سایت
  • جستجوی پیشرفته در اینستاگرام
  • آمارگیر تمامی فعالیت های انجام شده پیج
  • گزارشکار ربات بوفالو
  • بدون نیاز به آنلاین بودن و مدیریت فعالیت ها
  • پشتیبانی سایت ۲۴ ساعته

همچنین ربات بوفالو برای شما آموزش کار با ربات اینستاگرام کامل و تصویری بسیار ساده ای جهت شروع کار و انجام تنظیمات پنل برای شما ایجاد کرده است تا مرحله مرحله و خیلی ساده قادر به شروع فعالیت خود در ربات اینستاگرام بوفالو شوید.

تستِش رایگانه عضو شو…

برای ورود به ربات اینستاگرام بوفالو از لینک زیر استفاده نمایید:

http://boofollow.com